CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, November 22, 2008

Tanda kasih dari kanda....




Kad tanda kasih dari Kak Azza..... terima kasih kak....


IceCream yang paling best dari Kak Reen..... thanks kak.... sedap n yummy.

Kak Azza dan Kak Reen dua2nya kakak saya ni saya kenal melalui denai dan jejak kehidupan Cikgu Rashid. Mereka kian dekat di hati saya dan semakin hampir menyentuh rasa saya. Kesediaan berkongsi cerita, kesediaan pinjamkan telinga dan bahu untuk saya saat saya nperluakan ruang utk bercerita buat saya rasa diri di hargai dan persahabatan ini cukup indah dengan makna yang terbias dari erti ketulusan hati seorang kakak.....

~Terima Kasih~

10 comments:

azza_irah said...

da..
tQ so much...
hanya hati yg boleh bicara..
akak dah sayang kan da mcm saudara sendiri..tambah2 lagi bila kita dah kenal secara realiti..
moga ikatan ini kan berkekalan...

Sufi Idany said...

kak....
terima kasih... tak terucap lagi kak.... semua terbias dengan nyata.. mudah2an.... amin.

cendawanintim said...

tu ler...best kan dapat award tu kan..

Sufi Idany said...

a'ah kak cend. besh sgt..... akak pun dpt kan.... :)

Redynne said...

ida cyg mucuk,
t'sentuh ati akak dek bait2 kata ida..
betul kata k.azza-'hanya hati yg boleh bicara'. Kadang2 words pun dont come easy kn? Cuma hati yg dpt merasa..

luv u dik..muuuah!

Ad Rifza said...

Semoga ianya berpanjangan sampai ke akhir hayat ..Insyallah...

Papa-Itam said...

sedapnya ice-cream tu...
nak sikit boleh tak ?

Rashid said...

salam idany,
eeeeeeeeeee jelesnyer... penuh dengan kad-kad comel.. curi boleh?

Redynne said...

Papa-Itam,
Redynne mmg nk bg kat semua.. nnti cpt2 amik ye kt blog redynne.

Tunggu lelama nnti, takut cair plak.. hehehe..

Sufi Idany said...

Kak Reen :
ida lagi tersentuh the way u treat me..... luv u gak.... byk2....

Ad :
terima kasih....mudah2an.... sama2 laa kita doa dan bajai ia....agar kembang mekarnya mengharumkan persada.... :D

Papa :
Amik laa papa.... ida share ngan sumer.... Kak Reen pun ada ajak tu....

Cikgu :
Nak curi ke? amik laa cikgu, saya bg free kat cikgu.... cikgu pun dpt kan saja je nak curi2 yang sy lak dengki la tu.......

*** papa.... amik laa aiskrim tu.... besh tau... yummmy....**

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************