CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, November 5, 2008

Away..... up to 10 Nov 2008.

BTN Kem Bumi Jati Shah Alam dari 06 Nov - 10 Nov 2008.
Tension perah otak tuk final exam tak ilang lagi nak lak kena torture kat BTN....


nothing much to say....
minda masih berselirat...
ntah apa yang menyapa
tp saya begitu terasa
diri terpaksa menyisih
kerana semua orang bagitahu saya
ini jalan terbaik tuk saya pilih.
pesan seorang teman....
once u step forward no turning back...
tu je.

6 comments:

i-chimera said...

BTN pun seronok jugak tau... saya masa studi2 dulu suka jugak aktiviti kena tocer ni... boleh latih tahap kesabaran dlm diri...

errr... cuba dulu.. tak pe. gagal ke tidak tu lain cerita. baik gagal sebab mencuba dri gagal sebab tak buat apa-apa...

xzm dah abis ya... fuhhh... legaaa... heheheh... semuanya ok kan?

@LiYaNNuaR said...

oh my lalinggg... best of luck ok... ekceli, akak belum g BTN lagi nih... nak ikot, buleh dak?? bole la... bole la...

UnGu VioLeT said...

good luck kak..

Papa-Itam said...

buat betul2 idany....
moga berjaya menghabiskan tugasan yang diberi

suara said...

Salam Idany.
Terbaik dipilih... hanya akan di sedari setelah beberapa waktu berlalu. Mungkin sekarang terasa perit, tapi satu hari nanti Idany akan bersyukur...

Jgn fikirkan persoalan 'jika', sbb ia akan buat Ida sakit kepala je...

Sufi Idany said...

Abg Chime : seronok tu mmg ler seronok abg... tension kena brainwash jer 24hrs.... ahaks.... tp rasa mcm buta sejarah negara lak.... huhuhu...

Aliya@Laling : huhuhu... i dah balik laa ling. dah abih kursus dh... u apply lain ek... tk leh ikut... :-) sorry ling.. :D

Mar : thanks dik.... take care ek.

papa&umi : ida dh balik ni... br je smpai... rindu kat tenet nih.... :D sumer dh lepas... dugaan dn halangan dh abih.... kena tocer....:( tp in directly laa..

Kak Su : terima kasih kak tuk perkongsian dan nasihat tu... InsyaAllah.tu laa kadang ida rasa bila pk jika n kalau tu tak abih citer.... kan ?

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************