CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 17, 2008

Kena tag laa lak....

huhuhu....since berblogger ni...tak der lagi yang meng'tag' aku.... semalam sis azza send tag tuk aku jawab.... huhuhuhu....

enjoy this ....

1) 1st time naik kapal terbang-
1st time masa umur 3thn that time ke tanah suci Mekah..... nenek n Arwah Chek bawak time dorg naik haji.... time tu mama n abah ada kat sana.... saya langsung tak igt pengalaman waktu tu... yang igt lak time keja ngan KP88sb (KB) kena attend meeting kat KL ni.... last year.... ni yang sure saya igt laa... sebab berkali-kali bukan sekali jer...

2) 1st time beranak-
tak leh wat anak lagik..... so for sure tak der nak beranak pun, ahaks!!

3) 1st time gi overseas-
1983 tu laa ---- Tanah Suci Mekah... tapi saya tak igt laa pengalaman kat sana... maklum laa 3 taun... bknnya igt apa2 pun.... dgr je laa nenek n arwah citer time dulu2...

4) 1st time duduk jauh daripada family-
1998 duk umah sewa.....45 min dari umah.... kejap je laa b4 dapat further masuk matrix (jauh laa sket dr jarak sis Azza...hihihhi)
1999 further matrix kat kuantan....

5) 1st time kerja...-
late 2003, (lepas abih praktikal - bohong nenek datang Shah Alam).... keja jaga kedai bunga (siang nya) malamnya jaga cyber cafe sempat laa tuk 2 minggu mcm tu.... dpt gaji combined both keja dpt dalam RM135.00...sewa bilik RM70.... tggl laa tuk aku RM65...huhhuhuhuh sedeih...sib bek ada Aniq.... thanks Aniq...time susah kat shah alam dulu byk shared airmata ngan dia. dia gak le yang bwk saya lari ke shah alam ni.... eheheh.. sebab dia ada la nenek n family tk der laa paksa suh balik kg...

6) 1st time rasa diri gemuk..–
sepanjang masa saya rasa diri saya gemuk..... ahahahah.... tp skang dh slim sket compared b4.... dulu jeans size 40..... now 34 pun dh bleh masuk kot....

7) 1st time bercinta?-
masa form 5, early 1998 mula2 kenal tenet2 ni.... ayie nama dia, orang bahau.... saya kata itu cinta ...tp dia kata salah faham jek.... tu pun meleret2 smpai 1st semester kt uum (late 2000)...br laa dia ckp saya salah faham je ngan die..... lama saya heret dia dalam kenangan saya hingga saya jumpa Mr. Crustacea (2003)... tu pun bukan cinta saya gak....

8) 1st time rasa diri cantik??-
erm...always perasan diri cantik....

9) 1st time masuk cinema-
tak igt bila....tp zaman kat Shah Alam kot.... time belaja dulu kat utan uum... tak kenal cinema lagi... till now saya rasa saya memang kaki cinema...

10) 1st time admitted in hospital-
1999 - selepas pengsan akibat tonsil yang menyerang.... waktu tu kat Matrix kuantan.... then sekali lagi admitted bila nak operate buang tonsil tu.... mcm drama lak.... time tu.... kuar je OT aku bisu dekat ngan 1 week gak la.... berat badan susut giler time tu....

11) pilihan hati.....:-
confused....nak pilih apa? tp sy jwb ikut kefahaman saya je laa ek... kihkihkih
Mr Crustacea.... even dia tak penah nak accept. kalu ada peluang sure saya pilih dia.... tapi saya tahu peluang tu tak akan ada utk saya..... :D


ok... tu jer..... ada peluang tak nak tag org nih ?

2 comments:

azza_irah said...

salam ..
tak penah kena tag ye...pasnih berderet la tag masuk..hehehe..

tkaseh ye jawab dengan pantans..

Sufi Idany said...

tak pernah la kak , sy ni baru je berjinak2 ngan dnia blogger ni.... hihihi.....

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************