CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, September 25, 2008

Hari-hari terakhir bersama....

anak-anak 3A, muka saya yang penat....
namun saya akan igt wajah2 mereka.....
amirrah "Cikgu saya doa agar cikgu akan kekal dalam hati dan ingatan saya"
(terharu sy dengar Ameirah menuturkannya)

wajah hero2 3A, penat saya melayan karenah mereka sumer....
namun senyum sy tetap utk mereka...

Cikgu tak mintak semua ni....
(sebahagian dari hadiah yang anak2 saya bagi)

wajah-wajah ini yang akan sy igt....
anak2 pemulihan yg sy jaga selama tempoh ni
Cikgu mintak maaf kalu ada yang cikgu marah kamu semua....
cikgu marah sebab cikgu sayang kamu....

adiah cikgu tuk anak2....

hari2 terakhir kat SKBTS.... ada warna sayu yang melatari hari.... ada sendu yang saya simpan agar pecahnya hanya di empangan hati.... ada wajah2 yang akan saya rindu, ada keletah dan kenakalan anak2 yang akan menjadi pengubat kerinduan saya.

tak mampu utk saya ungkapkan kata perpisahan buat mereka semua...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*saya begitu letih*

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************