CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, September 14, 2008

Happy Birthday Ida....28 thn !!!

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 28 thn ida...semoga diri akan jadi lebih tabah, semoga ada sinar untuk setiap yang di garap menjadi impian, semoga hati yang sepi ini ada putik ceria yang akan berkembang menjadi kuntum bunga seterusnya mewangikan segenap ruangan hati.

4.30am.... terjaga dari lena, lupa tak tunaikan tangungjawab pada DIA lagi... bangun n perform solat Isyak. Usai doa.... aku teringat ari ni beday aku.... gegas cari hp...konon nk tgk sapa yg 1st wish aku dis year..... ada 2 3 sms dar kawan2 yang masing igtkan aku.... huhuhu...

tak tahu apa yang nak aku lahirkan dengan rasa yang menyelit-nyelit di ruang hati.... org yang selalunya tk pernah lupakan birthday aku, selalunya dia akan jadi yang pertama.... dia yang selalu doakan yang terbaik utk aku. ntah laa mungkin busy dgn aturan hidupnya... ngan family, anak, suami.... apapun aku just hoping dia tak akan lupakan aku terus..... aku th dia tak akan lupakan aku.... tak akan lupakan relation yang lama terjalin ni... tp kenapa aku sensitif sgt....
even aku dpt byk gak sms wish bday.... tp aku nak tggu sms dari dia.....
dalam diam...aku menangis... mungkin ada yang kata aku bodoh.... tp hakikatnya aku sendiri yang tahu... buat laa konklusi di pikirkan... Birthday card.... on my 28th birthday...
just google jek.... eheheh


kek ni pun google jer..... nice kan.... ada tak sesapa nak bg aku kek?

saat aku taip entry ni.... airmata basah di pipi.... aku tk tahu knp aku perlu jadi sensitif seperti ini...on my 28th birthday?

thanks to nani, papa tasya, rafi, asrul, wandy, wani, puteri, ja, kak fin2, and sapa2 yang wish aku.... hakikatnya semua tu buat aku rasa aku di hargai..... even dgn rasa kosong di hati....

2 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

happy blated bday yanggggggggg... nak ape?? cuba beritahu... kot2 sya bole ngasik sama kamooooo... huhuhu...

@LiYaNNuaR ツ said...

adik sya no.2 lahir 13 september... senang le ingat tahun depan... ngeeeeeee

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************