CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 19, 2008

Gift from Sis Azza....


Salam....see saya dapat gift dari kak azza... appreaciation for this friendship....
eheheheh...merelip2 gift nih...thanks a lot sis.
thanks also for ukhuwah yang ada ni....

sis, this is for you....

If one day you feel to crying…. Do call me….

I don’t promise that I’ll make you laugh

But I can cry with you….

If one day you want to run away…

Don’t be afraid to call me….

I don’t promise to ask you to stop….

But I can run with you

If one day you don’t listen to anyone…..

Call me….

I promise to be there for you and I promise to be very quiet…..

But if one day you call and there is no answer

Come fast to see me….

Perhaps I need you…..


untuk semua yang mengenali saya juga saya hulurkan
salam penghargaan ini.
semoga kekal dalam ukhuwah ini selamanya....

1 comment:

azza_irah said...

thanks 2 u too dik..
nnti akak check emel..
jaga diri ya..

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************