CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 17, 2008

Final Observation.... Fuuhh......

Salamz.... br je lepas buka poser bertemankan kak fin2... mc ja n cik wani buka poser kat luar... masing2 berteman... :D

erm... pg tadi dlm kul 830am... dalam berkira2 nak wat lesson plan tuk ari ni... hp tibe2 membingitkan suasana.... sms en. on "boleh tak usaha adakan kelas minor ari ni, sy tak de masa lain dah" berenti jap jantung saya... erm... saya reply "InsyaAllah, saya cuba arrange kan, nnt saya confirm kan" tup tap tup tap... cal sekolah, arrange kan ngan puan minah.... itu ini...so confirmed... kelas 1.40pm.

so apa lagik... nasib baik laa minda pun clean jer... smooth je wat lesson plan... preapared BBM, itu ini.... ding dong ding dong kul 11am saya kuar g skolah.... sampai sekolah... kecoh2 lak nak updet kan portfolio lak... sib baik tgl attendance and analisis kemahiran je... by 12.30noon sumer clear.... saya pun mcm lega je... even last minit nye preparation....

anak2 3 Anggerik mcm bagus je.... apa taknya... 10 min b4 kelas saya dh masuk bgth anak2 saya. "ari ni pegawai cikgu datang.... dia nak tgk kamu sumer baik ke tak baik.... dia akan amik nama yang nakal2" "Cikgu knp dia nak amik nama yang nakal?" selamber je idea dtg..."dia akan amik nama yang nakal nak anta ke sekolah nakal, jauh dari kuarga dan kena duk asrama, kamu sumer nak ke?" "Tak nakkkkkkkkk laa cikgu.... " sepakat jer dorg sumer tak nak.... hihihiihih.... baiknya psiko.
semuanya igt balik peraturan-peraturan yang saya bagi waktu mula masuk kelas dulu.... so far sumernya berlaku dengan baik....

lepas 2.40... saya tarik nafas lega.... penilaian pun nampak ada peningkatan.... alhamdulillah... seksa saya dah lepas..... :D

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************