CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, April 27, 2008

Last Weekend.....

26042008 aku n kawan2 sekelas g bagan datoh meraikan pengantin baru Huda n Hilal.... erm...travel dari seri mas 3 buah keta...aku join zila tumpang keta yassin n abu bakar (burn) - kawan yassin yang tunjuk jln sbb bdk ni org teluk intan.. mula2 tu igt nak konvoi je sekali...tp kali decide nak ikut highway n another 2 nak ikut jalan bawah; kuala selangor, ijok, sabak bernam.... all the aku yang sememang nya tak bper sehat ni mmg mcm bertambah2 tak sehat nya.... (lately aku sering tak sehat.... kejap2 demam, batuk2, sakit kerongkong...mcm2 lg).
dari seri mas around 815am.... singgah bfst jap.... n continue the journey. kami smpai teluk intan dlm kul 11 kot. dekat2 kul 11 laa... burn suh singgah umah dia dulu. singgah laa jap.... minum2. around 1230.... bertolak ke umah Huda...sesampai je... tetamu ramai giler...tgh2 panas mcm tu nak pengsan pun ada aku ni....bila sampai tgk Huda tengah santap kat meja pengantin.... sempat laa melambai2 kan tetamu....
so ini lah pengantin nyer.... jauh di sudut ni ada rasa yang tersimpan, menyesakkan dan mungkin aku perlu buang semua rasa itu....kalu tak aku parah lagi.... huhuhuh
mcm sporting je dua2 nih....

bergambar bersama pengantin....

balik tu kami ikut jalan sabak bernam - kuala selangor - rawang.... aku drive dari sabak bernam ke seri mas.... huhuhu mcm tak cayer je bleh drive sejauh tu meredah mlm lak tuh.... tp tersesat....sebenarnya nak kuar ikut rawang tp.... terlajak....nasib baik bleh smpai gak....huhuhu...malam tu sampai around 930pm.... mlm tu demam aku makin teruk... kerongkong makin perit.... amik ubat then tido smpai pg.....

***********
aku lupa pg Ahad aku dh janji nak kuar jumpa Aiman.... kul 9 je mamat tu sms..... alhamdulillah demam aku dah ok ket.... dh stable so.... decided laa nak kuar jumpa dia.... dh lama janji...
kul 12 jumpa aiman kat area CM... b4 tu smpat je aku pusing2 n ter"beli" 2 pasang sandal... hikhikihiki.... pantang btul skang ni.... padahal duit bukan ada pun skang.....
lunch ngan aiman kat teratai ...erm... ok jer... mamat ni bleh wat aku jatuh cinta laa hukhukhuk.... gentleman, sweet, nice, n yg plg wat aku tk leh lupa his eyes....
sorry frens.... dia tu kaunselor aku je... dia pun ada cerita yang kalu aku kat tmpt dia pun aku tak pasti apa tindakan aku....
aiman...thanks for being such a gud frens of me...

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************