CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 22, 2008

2nd PBS - SKPTD, Kem Sungai Besi

ari ni ari ke dua tuk sessi ke dua PBS aku ngan kwn ke Sek. Keb. Pengkalan Tentera Darat, Kem Sungai Besi. seperti biasa kedatang kami di alu2 kan...huhuhu sejauh mana tak tahu ler.... mostly cikgu KPLI di pandang serong sket oleh warga sekolah.... apa pun alhamdulillah... warga SKPTD tetap sedia membantu. semalam datang tak der wat apa2... lepak2 kat bilik intan, borak2 ngan kak ros.... n plan tuk ari ni nyer program.... this PBS we need to do diagnostic test kat murid pemulihan ni.... then from that diagnostic, buat satu individual lesson plan tuk ajar budak yg kita amik tu.... so ari ni setiap org dapat sorg murid n ujian pun di jalan kan.....

Ni nor sham... rekha pun pening ngan dia ni... huhuhhu
ni Faisal.... a bit slow but he still bleh catch up

hah.... this is my pupil... Muhd Fikri Azmi..... boleh tahan kelembapan nya.... so, sabar ek Cikgu
Waa.... tekunnya fikri wat Ujian.... Gud Lark!!! Cikgu tahu fikri mesti bleh ....

erm.... budak2 ni tahun 4.... kenal ABC cuba byk kemahiran2 yang dorg tak leh nak kuasai... mcm Fikri tu... tuk BM dia tak lepas pun kemahiran KVK.... tu yg buat dia jd slow..... tak leh baca.... ni ada cerita murid thn 5.... still tak kenal ABC.... aku suh tulis ABC pun tak lepas.... takat ABC tu lepas laa ... cuba klau aku suh tulis R, P W and so on.... dia bleh ty aku, "mcm mn cikgu? " Kak rose pun cakpa bdk ni mmg takleh lsg.... suh parents dtg jumpa nak rujuk doktor pun parents tak tunjuk muka pun... sedih gk kenangkan ....bila next year dh nak UPSR....



No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************