CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 12, 2008

Kemana aku selepas ini???

Semalam dapat draft borang penempatan GST tuk 2009. so kami2 sumer kena laa isi borang ni nak g ngajar kat mana. b4 sumer ni jadi igt nak mtk N9. tp bila sumer ni dh terjadi mcm ni.... tak tahu lak nak mintak ngajar mana..... dlm pala aku ni aku tak nak balik kelate. at least 10 yrs aku bina idup and kerjaya aku jauh dr tanah kelahiran...huuhuhuhuh..... igt nak g Sabah or Sarawak... nnt ada lak yang ckp aku ni bawak ati yang luka... :D entah laa mungkin betul kot... aku terpaksa bawa hati ni sejauh yang boleh.... so far ada byk pro n cons yang aku terima dr kawan2.

last week ty acha... dlm main2 dia mcm tak kesah je kemana pun aku mintak....
ty nani.... nani sokong je kemana aku nak menapak.
family tak menyokong lak....
ikut ati aku nak jer pergi jauh2.

ntah le.... b4 2 May jawapan aku kena jitu....

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************