CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, April 4, 2008

Failed again n again!!!

Semalam punya cerita. Sms yang membunuh segenap rasa yang dulunya beri aku satu ketenangan. Susah sebenarnya nak leburkan ego seorang lelaki dan akhirnya aku terpaksa harungi kelukaan dan kekecewaan ini utk sekian kali nya.... failed again n again.!!!

B4 ni aku pejam kan mata. Terima dan belajar utk terus menerima dia. Susah ke utk dia memahami. Bukan berat apa yang aku pinta. Aku hanya harapkan dia faham sedikit je. Selebihnya aku yakin utk belajar dan aku pasti boleh terima dia. Tp dia tak pernah boleh lupakan xgf dia. Dan siapa aku kalu dia masih tak boleh nak lupakan ppuan tu. Dalam ati, jiwa dan kehidupan dia hanya ada Sue. Question mark???? Sapa aku selama ari ni? Kenapa berlakon dengan aku., paling parah kenapa tipu family aku.....? kenapa? Aku sakit sgt semalam. Tuhan yang tahu aku rebah dalam pasrah. Aku terus merintih mencari satu kepastian..... ni yg aku takut. Keputusan yang silap. Bodohnya manusia nurulhidayah ni..... org akan terus ketawakan aku..... dan aku terpaksa telan semua ini.

Kenapa bgth family aku nak masuk meminang kalu hakikatnya tak pernah ikhlas dengan aku. Kenapa jadikan aku sandaran utk lupa orang lain. Kenapa tipu diri sendiri. Byk kali dh aku ckp.... jgn tipu diri sendiri...tak nak ikhlas dgn aku pun tlg laa ikhlas ngan diri sendiri. Kenapa skang br nak bgth aku. Knp mula2 dulu tak pk apa kesannya utk aku dan kehidupan aku. Aku tak tahu mcm mn nak bgth mama, abg aku dan family yang lain.

Ya Allah.... tunjuk kan aku jalan yang terbaik tuk aku tabahkan ati dan tenangkan resah gelora ini. Jadi kan aku hambaMU yang sabar dan kental jiwa nya. Jika sememangnya dia tidak utk aku.... jauhkan dia dari idup aku. Ilangkan semua memori yang ada kaitan dengan dia.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************