CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 1, 2009

Tak Mungkin Kerana Sayang

Setiba di persimpangan
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tibatiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Semenjak dua menjak ni lagu ni menjadi halwa telinga saya
macam best dan kalu di perhalusi mcm nak bgth kat Crustacea
Kau telah jauh, jauh dari ku
Tiada ruang dihati buatmu
Namun harus ku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali
Sesekali ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerna sayang
Cuma terganggu oleh perasaan.

9 comments:

fq said...

amboi...
post edisi jiwang ek?
bes gak tme2 cmni bc post cmni...
menyanyat hti la plak...

Sufi Idany said...

FQ : eheheh jiwang ke dik.... apa yang nyayat ati nya... akak ok jer... maintain.... eheheh

NuR said...

sis.. sehati sejiwa kita. nur pun suka banget lagu ni *kisah di sebalik lagu..huhu..... *

Chekgu BaniHassim said...

lagu alya nih mmg besh...
aku pun dah jatuh hati gak ngn lagu nih...

Azwani Shaari said...

kak ida..letak la gambo kak ida yg the latest.. sure dah selim melim kan..

Sufi Idany said...

Nur : erm lagu ni besh kan.... dekat je ngan ati akak....eheheh apapun kisah di sebaliknya jgn terus tenggelam dengan nya ok....

CekguBH : ko pun dh jatuh cintan pada lagu ni ke....? jiwang gak ek Cekgu BH ni.... huhuhu

Cikgu Wani ku sayang : eheeheh nnt laa 1 sweet day bila akak dah bleh pakai suar size 30 ek.... skang ni br 34..... nnt bila berat dh jd 60kg k.... sikalang masih 69kg... cita-cita.....

addyaholix said...

jiwa selalu kacau bila dengar sesuatu yang berhubung kait dengan hidup sendiri kan?

Sufi Idany said...

addy: kadang kita terasa sangat terganggu olehnya kan ? tp apapun yang ada itu kenangan....pahit, sakit dan perit sekalipun ianya tetap indah.... :D

NuR said...

tul tu sis.. jgn kita tenggelam dgn cerita silam. kita kena bangkit dan mulakan episod baru..

nur amik semangat akak ni utk teruskan kehidupan...

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************