CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, December 5, 2008

Saya akan kembali....

Salam.....
Izinkan saya berlalu seketika dan pasti satu masa yang akan datang saya akan kembali ke jejak ini untuk terus bersama kalian semua.... ada rindu yang memutik rasa di sanubari. Terima kasih pada semua yang tak pernah sunyi meninggalkan jejak semangat yang menguatkan diri.

sedar tak sedar dh abih janji saya kat IPIK ni.... KPLI (SR) Ambilan Januari 2008. Alhamdulillah. Esok saya balik kg n tunggu result posting. Kemana saja tetap saya terima... hati rasa mcm dekat je nak ke Malaysia Timur..... apapun keputusannya saya redha....

saya tak tahu nak berkata2....

nak wat ucapan laa.... leh tak ? tapi tak tahu nak ucap apa lak..... huhuhuh....

Salam sayang dari saya.....

saya rindu....teramat sangat hingga saya lupa
kenyataannya rindu itu bukan milik saya lagi.

14 comments:

azza_irah said...

salam sayang da..
selamat kembali ke kg..
moga hati tu tenang2 selalu..

SHIMI said...

semoga selamat dalam perjalanan. Selamat berjaya

Eazy Izzuddin said...

semoga selamat pulang dan pergi...
kami menunggu mu...
xD

Mummy Cool said...

Selamat berjaya yang.. dan selamat beristirehat bersama family tercinta....

Ad Rifza said...

Selamat Pulang ke Kampung terchenta...Kerjaya yg mulia kemana saja di posting itu adalah perjuangan anda...Insyallah..Moga yang baik dan disukai juga akan menjadi milik anda suatu hari nanti..Berdoalah bersungguh2 moga ditempatkan suatu tempat yg anda masih boleh berkarya,,Insyallah...

Papa-Itam said...

rindulah kita....
umie doakan ida mendapat apa yang ida cari selama ini ...berdoa dan berusaha...yang lain biar Allah yang menentukannya..

IEYNA said...

salam....

ci yumici msh mencube apply KPLI n DPLI...huhuhu...

congrat....dh leh ngajar ek :)

CAHAYA said...

selamat berposting gitu. orang cakap, jauh perjalanan, luas pandangan. :)

en_me said...

moga moga selamat..

MAZEMIE MAZ said...

Salam,

Semoga selamat segala-galanya...

Rashid said...

Malaysia timur? hehe...
Teringat masa posting kt sabah dulu. Mula-mula bukan main takut nak pergi. Macam-macam cerita ada.. 'nanti kena ubat pengasih la','kena kahwin org sana, nanti tak balik-balik lagi kat semenanjung' .. hehe.

Bila dah pergi. suka sangat. kot kot 10 tahun juga sy di sana. sebenarnya org sana sama je. ilmu-ilmu tu di manapun ada, yg penting kita kena pandai bawa diri...

InsyaAllah kita baik.. akan dapat kawan baik juga dan persekitaran pun akan baik juga.

Idany, jgn risau ekk..

cendawanintim said...

jaga diri..

i-chimera said...

selamat beristirehat...
semoga semuanya akan membahagiakan ida lepas ni...

posting kat mana2 pun tak apa... rezeki Allah ada kat mana2... jaga diri elok-elok... jaga perkerti sokmo org akan senang dekat kita... good luck...

Sufi Idany said...

Salam Sayang tuk semua...
terima kasih keran setia mengikut jejak sufi idany di lembaran ini.... semoga semua yang terbaik dari Allah untuk anda semua.... saya sentiasa merindui kalian.... doa kan semuanya selamat dan baik tuk saya dan kehidupan saya yang tercatat.....

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************