CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, October 21, 2008

Tanpa tajuk...

salam....

dalam hati ada rindu, dalam rindu ada sayang.... pada sayang terujinya kasih,
apa yang saya repekkan ni.... tiba2 terdetik dan rasa terkesan dgn ungkapan ringkas itu....
saya dalam mood yang kurang memberangsangkan.... macam ada yang tak kena pada tempatnya, seolah ada silap pada tingkah dan tutur, semuanya menjadi sebegini hambar dan saya hilang serinya....

saya tempekkan award dari Abg Chime
apa yang giler nya abg? saya masih waras dan semestinya hasil pada blog saya juga waras...huhuhu. anyway thanks sebab panjangkan award ni tuk saya...

sebenarnya sy ni dh nak final exam tapi.... hati terasa jauh berlayar. makin jauh dari tebingnya.... dalam rasa yang terlalu sukar utk di bahasakan....semoga saya tidak tenggelam kerana saya ni tidak lah tahu berenang... huhuhu....

gud luck ida....:D
study jgn tak study....

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************