CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010

Salam

SELAMAT TAHUN BARU 2010

Esk dah 1 Jan 2010. Tahun baru bermakna umur sure akan meningkat lagi. Tahun baru bererti cerita baru, kisah dan penceritaan baru.

Azam tahun ni tak aku tentukan...cuma berharap untuk sesuatu yang lebih baik. Kalu nak list.. 1st sekali aku nak kawen....... huhuhu ni yang sadis sket.. anyhow aku percaya kan janji DIA. Setiap dr kita akan ada pasangannya.... :D

Esok aku fly back to Bintulu, rezeki aku kat sana... ulang tahun pertama jadi cikgu.... harapan aku agar dapat realisasikan harapan dan impian mereka. Harap aku dapat sempurnakan tugas2, amanah dan tanggung jawab yang di berikan.

Lembaran baru, ceritera baru, apapun yang terjadi aku akan terus berjalan.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************