CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, January 7, 2008

Aku dah letih!!!!

Terima kasih utk semuanya. Aku dah cukup2 penat dan letih nak pk soal ni lagi. cukup2 la. tak der apa lg yg boleh di pulihkan. biar laa aku dgn nekad ni. kita tak boleh teruskan apa yg kita ada dulu. tu dulu. cerita dulu. kesilapan aku. knp br ari ni nak kaitkan apa yg dh lama terurai? knp tidak waktu aku btul2 harapkan ianya menjadi nyata? knp?

tepat ke pilihan ni? jgn nnt lagi aku di persalahkan hanya membenarkan apa yg pernah di ungkapkan. aku mtk maaf.... sekali aku berpaling.... jgn harap kan utk aku toleh lagi ke belakang. hari ni... tiada lagi peluang. sekurang2nya aku dah tahu.... aku hanya pilihan dan bukannya keutamaan. so... kita ikut jln yg kita ada ari ini ok..?

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************