CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, February 4, 2008

just him....

1 Feb 2008, met someone yang dh bertahun aku nak jumpa. Rasa2 nya aku kenal dia dh hmpir 2 tahun yg lepas. B4 aku dtg IPIK ari tu aku ada bgth dia so dia promise akan cari ruang masa dia tuk jumpa aku. Dulu dh byk kali plan nak jumpa tp tak pernah menjadi. Siap ngan gaduh2 bagai. Aku dh berkerat rotan. Kalu ikut mmg tak nak jumpa dia. Aku th dia terlalu bz. Tp di sebabkan satu perkara yang menjadi keperluan aku….. aku pejam mata kuar gak ngan dia ni. Aku tahu semua org tak akan bersetuju dgn aku. Tp aku ada alasan aku tersendiri knp . biar sejuta org mempersoalkan nya aku tetap dgn apa yg aku fikir.

Simple and very humble person. Semua sangkaan aku selama ni jauh sekali meleset. Aku tahu tu laa first and last aku jumpa dia. No more. (May Be) sbb lepas ni dia akan ilangkan diri lagi as usual. But aku janji… aku kan pulang apa yg dia bagi ari tu. Mungkin pd dia nothing, but for me…. There is.

One day, I’ll pay him back. This is my promise…. And I hope akan ada satu ari di masa hadapan utk aku pulangkan ‘pemberian’ ini even dia ckp aku tak perlu berbuat demikian.

$

** kadang2 antara kebenaran dan silap bahasa hati kita keliru antara prinsip dan akal yang berselirat**

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************