CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, December 24, 2007

Dedication to Acha n Nani....


KITA HAMPIR KE SITU

aku sedar bukan mudah

untuk mengejar mimpi indah

pernah suatu ketika dulu

ku punya harapan besar

kini aku tak pasti

dapatkah ku miliki

sudah jauh kita tempuh

kekalkanlah impian lalu

mungkin ada hikmah yang akan menunggu

di penghujung jalan

biar nanti kecewasetidak-tidaknya cuba

jika halangan menduga

perjalanan kita

janganlah kau putus asa

karena ku ada disisi

setia menemani

andai semangatmu gugur

genggamlah tangankukita hampir ke situ

adakala ku terasa

ketabahan tak setegar

tapi apakah gunanya berhenti separuh jalan

percayalah padaku

aku yakin kita mampu

biar orang kata

kita tak punya harapan

bukan mereka tentukan

tapi kau ada aku

dan aku punya kamu

apa jua pun akhirnya

tetap bersama

kita hampir ke situ....

p/s : Cha, Nani aku dedikasikan lagu ni tuk anda berdua. aku cuba nak letak lagu tu kat sini tak tak dpt lak :( . tak per kalu bila2 korg terdengar lagu ni kat mana2 igt laa ni ikhlas aku dedikasikan tuk korg berdua. just nak bgth korg, aku ada bila2 masa ko perlukan aku sbg sorg kawan dan teman sepanjang jalan.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************