CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 3, 2008

.....menangis lagi......

aku laa manusia paling bodoh sekali. menangis dah mcm satu hobi utk aku. mudah sgt airmata ni mengalir jatuh..... apa yg tersentuh di hati riaknya terburai di hujung airmata. rman kata belajar laa buat teh yang secukup rasa, cukup teh nya, cukup manisnya, cukup lemaknya..... bukan aku tak cuba tp aku tetap gagal. kak fida kata jgn buang masa, kalu aku menangis dia lagi lama menangis.... akak, sy tak mampu nak jadi setabah akak..... sy tahu akak amik masa yang lama utk cipta ketabahan dalam diri akak skang.... kata rman lagi... beza teh n mineral? mineral walau kosong dan tiada rasa mineral baik tuk diri. erm.... aku teruskan tangisan ini..... sendirian, berseorangan.... dan terus sendiri.

1 comment:

Muallim Hazar said...

salam kak ida, amat puitis skali ya cara penyampaian kak ida...suke nangis ek? nanti hayati lagu Tangisan Rindu nyanyian WILDAN k! hayati bait2nya...
-HAZAR

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************