CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, June 27, 2008

Adam....Imaan... & Sufi


Last nite kuar tgk sepi kat midvalley.... huhuhhu kalu ikut duit btul2 tgh kopak skang tp keinginan aku nak tgk Sepi mengatasi semuanya. kebetulan lak yanie ajak. so aku terus on je laa.... yang menariknya watak sufi...huhhuu sama kan ngan nickname aku yang dah 1 dekad aku pegang ni... :D bangga ja... ahaks!!!

Adam, Imaan & Sufi 3 watak yang berbeza dari latar belakang yang juga berbeza sepi yang mereka alami juga tidak sama. adam, tidak pernah berhenti mencari teman untuk mengisi ruang kosong dalam hatinya dan pada adam..... cinta hanya pada untuk dia yang di cintai. Imaan.... memori cinta dulu sering mengikutinya hingga dia tak mampu utk menepis semua kenangan kenangan itu.... pada imaan.... Khalil la teman, kekasih dan syurga hidup nya.... sepi nya imaan tanpa Khalil di alam nyata...
sufi.... sepi bila kehilangan org yang dia sayang bila dia menyalahkan dirinya sbg punca kehilangan. sufi berlari dan terus berlari, lari agar dia tidak sesak di asak rasa bersalah sehingga dia bertemu marya.... sufi percaya pada cinta kedua yang hadir dalam dirinya.


bulan jangan biar siang, biar alam ini kelam, biar ia sepi sepertiku.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************