CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, December 19, 2007

Segala Puji Buat Allah Yang Maha Kuasa.

Alhamdulillah. Segala puji aku panjat kan ke Hadrat Ilahi dgn kejayaan yg DIA limpahkan ini. Kejayaan ini adalah kejayaan semua org yang sentiasa mendoakan aku. Aku dpt lihat wajah2 gembira tatkala aku sampaikan berita keramat ini. Aku bersyukur dgn limpahan Rahmat NYA ini. dlm ketidak tentuan emosi, dlm kecelaruan fikiran, di saat aku hampir2 berputus asa, di saat aku terlantar seolah2 tiada daya tuk bangkit kembali DIA beri aku kejayaan ni. Satu haluan hidup yg baru tu yang Acha katakan. kdg2 keyakinan org lain buat aku tekad tuk amik haluan ni. dan aku juga ada keyakinan aku sendiri cuma tidak sehebat keyakinan org pd aku. apa pun terima kasih tak terhingga buat mereka2 yang tak pernah hilang dari idup aku. buat mereka yang sentiasa yakin dan positif dgn aku.

terima kasih jga utk team Crafvity / ekpli especially our sifu Cikgu Wan Faizol. tnpa perkongsian ilmu yg ikhlas dr beliau rasa2 nya aku pun tak yakin tuk sesi interview ari tu. hanya Allah sja yg bleh membalas jasa dan budi beliau juga rakan2 ekpli yang lain.

aku dh letak surat cinta tuk my director. hope dia bleh terima surat tu dgn rela huhuuhuh... aku th dia mesti rasa kehilangan aku. staff dia yang tak pnah abaikan dia. dr zaman aku jd admin asst hgga dia promote aku jd acct asst aku jaga schedule dia. aku yg pg2 kemas bilik dia. susun file2 yg menimbun kat bilik dia. dia pasti rindukan aku hikhihkhihkhik.... sabar ye bos.... hope 1 day ada some one yg jauh lebih bagus dr sy tuk jaga semua kebajikan bos kat office ni ok .... sebenarnya aku byk berterima kasih pd bos aku ni.... dr zaman aku buta kayu ttg keja2 office ni hingga dia bg aku kepercayaan mcm ari ni. syg aku nak tgglkan office ni tp.... ni haluan baru idup aku.... sememangnya ini peluang yg dh lama aku tunggu kan.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************