CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, December 23, 2007

Nani Mastura Muhammad

Pagi 23 Dec 2007; aku called nani just to inform her yg aku dpt KPLI 2008 ni. aku bukan berniat nak buat dia sedih tp cuma nak kongsi kegembiraan aku ni dgn dia. Aku n nani kami selalu andai kan hubungan kami mcm "kentut n taik". kalu kentut busuk taik sudah semesti nya. ni lah istilah perhubungan kami. dlm byk hal kami sering bersama berkongsi cerita, suka duka bila hati remuk redam di kecewakan lelaki. berkongsi tangis bila masing2 terasa sakitnya luka. berkongsi tawa bila kami cuba selindung duka yg ada. dgn nani aku bukan saja ada dia, aku juga punya papa n mama. :) indah nya hubugan kami. aku dan nani kami berjumpa 3 thn lepas. tu pun atas alasan kerja. dari saya awak, kami tukar jd aku mu.... biar bunyi nyer kasar tp kami serasi bila bersama. tambahan lagi umah dia tak jauh dr umah aku. (tp kami tak pnah kenal b4) tu lagi mendekatkan aku di smping hubungan kerja yg agak kencang satu ketika dulu. paling menarik tarikh lahir kami cuma beza 2 ari je..... aku 14 Sept, nani 16 sept. selalu planing nak celebrate sama tp tak penah menjadi :D apapun kami tak pnah lupa tuk wish each other.

Aku suka tgk ketabahan dia dan kekuatan yang cuba di tunjukkan even dlm ati dia simpan 1001 cerita luka dan kekecewaan. dia seorang yg prihatin dan aku bangga jd kawan dia sbb dia byk perbetulkan aku. dia syg aku mcm mn aku syg dia. nani, aku tahu aku penah tipu ko, aku penah susahkan ko, aku pnah jadikan ko alasan bila aku plu menipu dgn family aku.... thanks sbb ko faham aku. aku mintak maaf sbb sering heret ko bila aku ada masalah.

Nani, td bila tiba2 ko nangis aku turut rasa deraian nya. aku rasa bersalah sgt2. jgn rasa kehilangan aku k.... aku ada bila2 masa ko perlukan aku. ala... kita kan kentut n taik.... mn leh pisah aroma yg cukup best tuh.... jauh mana pun selagi aku ni ko pggl ida aku tetap kentut tuk taik ko ..... ehehehh... now apa yg penting jgn putus asa k. jgn berputus arap. selagi ada daya usahakan. ko th kan aku hmpir2 berptus asa dgn idup aku. aku sendiri tak mmpu dah nak tepis dugaan Allah tuk idup aku tp aku igt ko pnah bgth aku.... kena positif dgn idup. apa yg kita tak der tu bukan tuk kita dan apa yg kita ada ini lah hak kita dan anugerah Allah tuk kita kan? Allah bg kt jalan tuk teruskan idup ni.

Nani, thanks sbb jadi kawan aku.

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************