CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, August 9, 2008

Berwajah baru....

hi ... n salam to alls. erm...canner wajah baru blog aku ni ? any comment? di saat2 wani begitu teruja dgn template dia..... disaat dia begitu teruja utk menulis kat blogspot yang frenly ni compared ngan blogdrive dia yg dulu.... aku pun teruja dgn template yang cantik2 n menarik minat n jiwa aku...huhuhuhu.... ari tu dah change... tp tak cantik...so da 3 ari aku mencari dan terus mencari..... ari ni aku jumpa template dalam utan ni..... biar apa pun komentar org yang ptg aku rasa dekat dengan semua kehijauan itu.... mengembalikan aku pada naturalis. jiwa aku..... aku yang tentukan....btul tak? huhuhuhu....

maka ari ni..... aku abihkan masa since back from school till now.... just nak cantikkan blog ni.... hope sumer yang menjengah turut sama merasai damai yang lahir dari sudut rona rona hijau yang mendepani blog ni....

sekian....

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************