CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 2, 2008

aku yang tertekan!!!

ari ni 02 April 2008. semakin hari semakin jauh masa berlalu meninggalkan kita. tak pasti apa yg akan aku temui di sepanjang lorong kehidupan ini. hari ni, ada bahagian yg aku tak tahu samada itu sememangnya utk aku atau aku yg terpaksa berlakon untuk ada dalam bahagian itu. aku takut dengan keputusan hati sendiri. aku keliru dengan rasa yg setiap ari makin menekan nekan di satu sudut hati dan jiwa ini.

kadang kadang aku tersisih dan terpinggir dalam keriuhan bersama. ada ketikanya aku terkulai sendirian mencari arah dan ranting untuk bertahan. aku tak pasti kukuh ke ranting dan dahan yang aku berpaut ni. akhir2 i ni aku rasa tertekan dengan diri sendiri. punca nya aku sendiri dan bukan org lain. fizi, dia tak pernah bersalah tp lately aku byk hamburkan kesalahan tu pada dia.... sampai bila dia bulih bertahan dengan keadaan ini? sbb aku sndiri tak tahu sejauhmana aku nak mcm ni. ?

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************