CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, January 9, 2008

Selamat Tinggal Semua

Officially nya ari ni (09 Jan 2008) aku last day kat office ni.... sedey ke aku? huhuhuh... sikit pun tak... hahhahah. lega rasanya. tp esok aku kena gak datang balik office... siapkan keja sket lg then nak briefing tuk new staff yg nak gnti tmpat aku....

erm.... 3 thn kat kumpulan perunding (1988). byk pengalaman ttg kerja yg aku bleh kutip. dapat lak bos yg very helpfull, understanding n supportive.... bab keja laa.... lain2 laa aku rasa di lelaki kejam... :D. huhuhuh sorry bos.

WKA : aku suka ada bos mcm dia ni. byk bg peluang tuk aku maju dan berdaya saing. dari buta kayu ttg semuanya hingga dia bagi aku kepercayaan tuk buat keputusan sdiri ttg company.... dari aku jd admin asst cum PA dia... hingga dia promoted aku jd Acct Asst cum PA dia gak.... lepas ni tak der lagi aku yg selalu nyibuk ttg schedule dia.... sure WKA rindu kat aku nnt.

HAR : no longer with this company.... his last day 22/Dec/2007 that day... tp this big giant selalu cari pasal ngan aku. suka cari salah aku. paling aku hangin, bila dia letak salah atas aku sdgkan salah tu dari dia..... apa laa... sedey tau ida Abg ### wat mcm tuh.... sib baik bos dh masak ngan prangai dia.... maaf ek.... tp, bengang2 pun seronok time stay back kat office... :D

RRK : thanks selalu ada adiah kecik tuk aku bila dia g memana... plg best rantai from China n loket bentuk hati dr Phuket.... thanks.... suka blnja aku bila aku wat claim dia.... favorite kami, Zinger Burger & Kyros Kebab.... ujung2 ni aku dpt cerita sedey bout him..... RRK, sabar ek....

As : Hope ko tak lagi blur bila wat keja. yakin ngan diri sdiri k. tu penting. kalu tak selagi tu laa bos marah ko bila ko buat salah yg sama.... at last aku gk nnt kena wat keja ko... dulu2 la.... kihkihkih... kalu dh bos tegur sekali tu cuba ek... jgn buat lagi.... huhuhu... i know u can do it better laa...

RAG : ada yg terguris hati, tp ida dh lupakan semua tu.... maafkan ida kalu pnah menyusahkan. terima kasih.

huh..... tu je kot aku nak highlight kan.... eheheheh.

hope sumer nya baik2 belaka. nnt kalu2 teringat kat aku... igt laa choc cake yg selalu aku bwk office yg selalu nya tak cukup korang kerja kan especially my boy... MSN.... :D
to MSN, kak ida dh byr ek utang ko nak puding gula hangus... so puas ati?

lepas esok, aku bukan lagi staff kumpulan perunding (1988) sdn bhd.

gud luck to all.... sembah ampun tuk semua salah n silap selama 3 thn melakar kenangan bersama. WKA n all, thanks for give me the opportunity to be part of the team.

** Kadang2 kita tersadung di jalan penuh liku, dan ada ketikanya airmata tidak mampu lagi merawat luka yg tercarik di hati**

No comments:

Bahasa dari jiwa

Aku tidak setegar mentari, megah terang menghias siang. Aku mungkin hanya sejalur pelangi yang menumpang cahayanya mentari selepas hujan berlalu. Aku berubah dalam pelbagai warna, merona ceria penawar buat yang berduka. Rasailah kehadiran ku ibarat kau menatap pelangi sesudah hujan di balik cerahnya sinar mentari.

*********************************************************

Jangan terlalu memuji jika dihati tak pernah memuja

*********************************************************